Понад 1000 водіїв наземного громадського транспорту вже пройшли тренінги з підвищення якості послуг перевезення пасажирів із числа маломобільних груп.

КП "Київпастранс" проводить тренінги спільно з ГО "Група активної реабілітації" у форматі теоретичних і практичних занять, на яких моделюють реальні ситуації на маршрутах, повідомляє ЦТС.

Навчання поглиблює знання про безбар’єрність, підвищує рівень етичної взаємодії між водієм і пасажиром, а також дає можливість на практиці відпрацювати чіткі алгоритми допомоги пасажирам із числа маломобільних груп під час висадки та посадки.

imgbig (5)

"Безбар’єрність - це не лише про пандуси чи низькопідлогові автобуси. Це, зокрема, і людяність, і повага, і готовність допомогти кожному пасажиру. Фахівці підприємства постійно працюють над тим, щоб наземний громадський транспорт столиці був комфортним і доступним для всіх без винятку", – зазначила виконувачка обов’язків генерального директора КП «Київпастранс» Тетяна Тараско.

Водій повинен не лише мати бажання допомогти, а й знати, як зробити це правильно. На тренінгу відпрацьовуються саме практичні дії.

Повідомляється, що таке навчання триває вже понад 3 місяці щодня, крім вихідних. Поступово до нього залучатимуть усіх водіїв підприємства.

imgbig (6)