Міністерство транспорту Франції, пасажирський оператор SNCF Voyageurs Національного товариства залізниць Франції (SNCF) та компанія CAF показали перший із 50 електропоїздів Oxygène, призначених для заміни поїздів локомотивної тяги з вагонів Corail на маршрутах Париж - Клермон-Ферран, Париж-Лідо-Тулуза.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Закупівлю електропоїздів Oxygène для руху зі швидкістю до 200 км/год фінансує держава.

Перші 28 поїздів, контракт на постачання яких укладено у 2019 році, розпочнуть роботу у сполученні Париж - Клермон-Ферран та Париж - Тулуза у березні 2027 році. Це на 3 роки пізніше, ніж передбачалося спочатку. Відстрочка обумовлена ​​причинами технічного характеру.

Додатково замовлені наприкінці 2024 року 22 поїзди планується вводити в експлуатацію починаючи з 2027 року. Це дозволить збільшити кількість пар поїздів у сполученні Париж - Клермон-Ферран. Частота курсування поїздів може збільшитись після вибору оператора за підсумками тендеру, наміченого на кінець 2028 року.

У 10-вагонному електропоїзді Oxygene передбачено 420 місць (включаючи 103 першого класу), що на 20 місць більше, ніж у поїздах локомотивної тяги. Нові поїзди відрізняються вищим рівнем комфорту в порівнянні з вагонами Corail, поставленими в період з 1975 по 1989 рік.

Oxygène обладнано інформаційною системою, що працює в режимі реального часу, системою відеоспостереження та, вперше у Франції, екранами, на які виводиться панорама з кабіни керування поїздом.

Інвестиції в поїзди Oxygène становили близько 1,5 млрд євро, включаючи будівництво депо для їх технічного обслуговування. Крім того, значні кошти вкладені в модернізацію ліній, на яких експлуатуватиметься новий рухомий склад