На заводі Škoda Group у місті Пльзень (Чехія) готовий до відправки замовнику вагон трамваю Škoda ForCity Smart 38T. Це найдовший у світі вагон трамваю колії 1000 мм.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

У червні 2018 року транспортна адміністрація Rhein-Neckar-Verkehr (RNV) регіону Рейн-Неккар (земля Баден-Вюртемберг, Німеччина) та Škoda Group уклали контракт вартістю близько 265 млн євро на постачання для мережі, що охоплює Мангейм, Людвігсхафен і Гейдельберг, 80 низькопідлогових вагонів  трамвая колії 1000 мм в тому числі 31 трисекційного вагона Škoda 36T довжиною 30,5 м з чотирма візками, 37 чотирисекційних Škoda 37T довжиною 40,65 м з шістьма візками і 12 шестисекційних Škoda 38T довжиною 58,69 м з вісьмома візками.

Зазначимо, ще перший трамвай Škoda ForCity Smart 38T було презетовано у вересні 2024 року.

У вересні 2024 року RNV скористалася опціоном до цього контракту та замовила ще 34 вагони завдовжки 30,5 м.

У вагоні Škoda 36T - 72 місця для сидіння, у вагоні Škoda 37T - 104 місця, Škoda 38T - 156 місць, включаючи 12 відкидних.

Сумарна пасажиромісткість кожного з вагонів відповідно 178, 244 та 368 чол. Сумарна потужність тягових двигунів трамвая 36T - 680 кВт, 37T - 1020 кВт, 38T - 1360 кВт, максимальна швидкість - 80 км/год.

Усі вагони мають ширину 2,4 м та висоту 3,6 м, розраховані на ухили до 60 ‰, отримують живлення від контактної мережі постійного струму напругою 750 В.

Вагони можуть працювати за системою багатьох одиниць у складі поїздів довжиною до 80 м.

У виробництві комплектуючих для них беруть участь 214 постачальників із різних країн Європи. Кузови вагонів виготовляють в Отанмякі (Фінляндія), складання виконує завод у Пльзені.

photo_2025-03-20_10-59-06

n2504088-2