Три десятки дрібних і середніх російських авіакомпаній, які забезпечують понад чверть (26%) пасажирських перевезень усередині країни, можуть збанкрутувати у 2025 році.
Про це пише ЦТС з посиланням на The Moscow Times.
Різке погіршення фінансового стану та відкликання сертифікатів експлуатантів загрожує авіаперевізникам через накопичені борги за лізинг іноземних літаків.
Після введення санкцій у 2022 році багато хто з них перестав перераховувати лізингові платежі. 2025-го уряд дозволив списати борги за ними, проте на ці суми буде нараховано податок на прибуток у розмірі 25%. Таке фінансове навантаження може змусити їх закритися.
Викупити лізингові літаки за кошти Фонду національного добробуту змогли тільки великі авіакомпанії - "Аерофлот", "Уральські авіалінії" і S7 Airlines. У першому кварталі 2024 року кількість викуплених повітряних суден досягла 165 із 400.