Єгипетське національне відомство з тунелів (NAT) підписало контракт із консорціумом у складі компаній Orascom Construction, Colas Rail та Hitachi Rail на модернізацію лінії 1 метро Каїра.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
Частка участі компаній Orascom Construction та Colas Rail у контракті вартістю 800 млн євро становить по 35%, Hitachi Rail - 29%.
Фінансування забезпечується за рахунок коштів Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР), Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) та Французького агентства розвитку (AFD).
Лінія 1 була створена за рахунок з'єднання двох приміських залізниць тунелем у центральній частині столиці Єгипту. Роботи проводилися поетапно у період із 1987 по 1999 рік. Нині ця лінія довжиною 44 км обслуговує 35 станцій, та її щоденний пасажиропотік перевищує 1,5 млн чоловік.
Завершення модернізації дозволить збільшити її пропускну спроможність, а також підвищити безпеку руху та покращити експлуатаційні показники.
Роботи, які мають розпочатися у жовтні 2024 року, планується закінчити протягом 5 років та 4 місяців, при цьому на лінії, як і раніше, будуть виконуватись перевезення пасажирів.
Компанії Colas Rail та Orascom Construction візьмуть на себе оновлення систем електропостачання, контактної мережі та електромеханічного обладнання на станціях, тунелях та наземних ділянках, а також виконають відповідні будівельні роботи.
Hitachi Rail займеться модернізацією систем сигналізації, управління рухом поїздів та телекомунікаційного обладнання.
Раніше в рамках проекту модернізації лінії 1 метрополітену Каїра NAT уклало з компанією Alstom контракт вартістю 876 млн євро на постачання 55 дев'ятивагонних поїздів Metropolis.