Уряд Іспанії наклав вето на запропоноване угорським консорціумом Ganz Mavag Europe придбання 100% виробника залізничного рухомого складу Talgo. Було заявлено, що конфіденційний аналіз встановив, що угода становить "ризик для національної безпеки та громадського порядку" Іспанії.
Як пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette , причини рішення, оголошеного 27 серпня, не розголошуються, але в уряді Іспанії заявили, що Talgo є стратегічною компанією в ключовому секторі економічної безпеки, територіальної єдності та промислового розвитку, і блокування угоди захистить стратегічні інтереси Іспанії та національну безпеку.
Регулятор фондового ринку CNMV негайно призупинив торгівлю акціями Talgo.
Підкреслюючи, що Іспанія відкрита для іноземних інвестицій, уряд країни заявив, що рішення повністю відповідає правилам ЄС щодо прямих іноземних інвестицій, внутрішнього ринку та вільного руху капіталу.
Консорціум Ganz-Mavag повідомив, що планує подати позов до суду через рішення уряду Іспанії заблокувати придбання. В сою чергу в Talgo заявили, що чекатимуть, поки угорці повідомлять про свої наступні кроки, а потім прийматимуть власні рішення.
Питання продажу Talgo постало через те, що власник 40% - Trilantic - збирається відмовитися від своєї частки. Решта компанії знаходиться в руках численних менших інвесторів.
У березні поточного року консорціум Ganz-Mavag Europe, що складається з виробника рухомого складу Magyar Vagon (55%) і угорського державного інвестиційного фонду Corvinus (45%), висунув пропозицію на 619 млн євро.
Проте іспанський уряд не бажає бачити Talgo у власності іноземних держав, і міністр транспорту Оскар Пуенте заявив, що уряд зробить усе можливе, щоб запобігти цьому.
Висловлювалися занепокоєння щодо зв’язків консорціуму з урядом Угорщини та, можливо, з росією.
У 2022 році Magyar Vagon став 100% власником автобусного заводу Dunakeszi Járműjavító, придбавши 50% акцій спільного підприємства TMH Hungary Invest, яке раніше належало російському "Трансмашхолдингу".