Данська контейнерно-логістична корпорація A.P. Moller - Maersk оголосила про відкликання своєї пропозиції щодо придбання логістичного оператора німецького залізничного холдингу Deutsche Bahn DB Schenker.
Як пише ЦТС, в заяві групи йдеться, що відмова від участі в тендері зумовлена високими ризиками проблем у процесі інтеграції, які були виявлені у процесі поглибленого аналізу бізнесу DB Schenker.
З виходом Maersk залишається три претенденти на покупку Schenker: DSV, національний судноплавний перевізник Саудівської Аравії Bahri, консорціум з професійних інвесторів, що включає CVC Capital Partners, суверенний фонд добробуту Абу-Дабі ADIA та сінгапурський фонд GIC.
Усі три фонди мають великі логістичні портфелі. Так, CVC Capital Partners має акції в т.ч. Scan Global Logistics, чеської Packeta, філіппінської Fast Logistics, та об'єднаних 3PL Worldwide Express та Globaltranz. ADIA у 2022 році у консорціумі з GIP придбала контрольний пакет VTG. GIC є дочірньою компанією Temasek, власником PSA. Компанія інвестувала у т.ч. в XPO Logistics та Railpool.
Пропозиція Maersk оцінювала DB Schenker приблизно 15 млрд євро. Передбачається, що це була найвища пропозиція або, можливо, середня, а пропозиція DSV - найнижча.
DSV також може відмовитись від участі, оскільки Deutsche Bahn залишила собі можливість для продажу не всіх 100% свого логістичного оператора.