Залізниці Узбекистану підписали контракт з південнокорейською компанією Hyundai Rotem вартістю 196 млн доларів на постачання та обслуговування спільно з національним оператором Korail шести поїздів, розрахованих на швидкість 250 км/год.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
Для Республіки Корея це перше постачання високошвидкісних поїздів за кордон.
Угода оформлена за фінансової підтримки з боку корейського Міністерства стратегії та фінансів та Експортно-імпортного банку Кореї шляхом надання кредиту з Фонду економічного розвитку та співробітництва Республіки Корея (EDCF).
Поїзд для Узбекистану є аналогом корейського шестивагонного електропоїзда з розподіленою тягою KTX-Eum, який, у свою чергу, створений на базі високошвидкісного поїзда HEMU-430X, розрахованого на швидкість 430 км/год.
У семивагонному поїзді буде 389 місць, у тому числі VIP-, бізнес- та економ-класу, а також вагон-ресторан.
Потяг оптимізують для умов експлуатації на залізницях Узбекистану з колією 1520 мм та живленням змінним струмом напругою 25 кВ.
Крім того, станційні платформи мають висоту 200 мм, тож у поїзді в зоні дверей будуть передбачені сходинки.
Hyundai Rotem врахує умови для пасажирів під час поїздки за умов високих температур, характерних для пустельної місцевості. Особлива увага приділяється захисту від пилу та піску.
Високошвидкісний поїзд експлуатуватиметься на маршрутах загальною протяжністю 1216 км, у тому числі в сполученні Ташкент-Бухара (590 км), а також на ділянках Бухара-Хіва (430 км) і Міскін-Нукус (196 км), що будуються в даний час.