Компанія Vollert Anlagenbau поставила до фінського порту Порі дистанційно керований по радіоканалу локомотив Tandem DER 150, призначений для подачі порожніх вагонів у крите приміщення під навантаження сульфатом заліза та подальшого переміщення до магістрального локомотива.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
Чотирьохосний локомотив масою 100 т оснащений дизель-генератором, що відповідає вимогам стандарту Stage V і живить чотири тягових електродвигуна, які забезпечують тягове зусилля 150 кН, достатнє для переміщення складу масою 2000 т зі швидкістю 0,5 м/с шляхом довжиною 500 м.
Уздовж шляху встановлені ретранслятори радіосигналу для забезпечення надійної передачі керуючих даних та дистанційного доступу у разі непередбачених ситуацій до систем локомотива, необхідного для технічної підтримки з боку сервісної служби, що знаходиться у Німеччині.
Такий вантаж, як сульфат заліза, гігроскопічний і леткий, тому потребує захисту від довкілля. Спеціалізовані вагони, що використовуються для перевезення цього вантажу, мають дахи.
Операції з їх відкриття та закриття забезпечує наявний на локомотиві пристрій з гідравлічним приводом потужністю 22 кВт, що також керується по радіоканалу.
Tandem DER 150 може працювати з вагонами, оснащеними як зчепленням СА‑3, так і зчіпними пристроями, що використовуються на залізницях країн Центральної Європи.