Транспортна адміністрація Великого Парижа Île-de-France Mobilités (IdFM) провела першу демонстраційну поїздку від депо Шампіньї до виходу на південну ділянку кільцевої лінії 15 мережі автоматизованого метро Grand Paris Express.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Потяг пройшов 2 км під керуванням машиніста, на борту були присутні представники державного агентства Société du Grand Paris (SGP), Міністерства транспорту Франції, а також компаній RATP Group, Alstom та Siemens.

Динамічні випробування на південній ділянці лінії 15 між станціями Пон-де-Севр та Нуазі-Шан планують розпочати влітку 2024 року, а введення його в експлуатацію намічено на кінець 2025 року.

Ця ділянка довжиною 33 км з 16 станціями обслуговуватиме понад мільйон жителів 22 муніципалітетів столиці Франції, забезпечить пересадки на лінії приміської мережі Transilien та мережі RER, метро, маршрути трамвая та автобуса. Час у дорозі між кінцевими станціями південної ділянки становитиме 35 хв.

Східна та західна ділянки лінії 15 відкриються для пасажирів у 2030 році. Після завершення будівництва її сумарна довжина становитиме 76 км.

На лінії 15 курсуватимуть безпілотні потяги виробництва компанії Alstom, які виготовляють у рамках контракту, укладеного у 2018 році. Компанія Siemens Mobility оснастить лінію системою управління рухом поїздів радіоканалом (СВТС).

У рамках проекту Grand Paris Express намічено будівництво чотирьох ліній (15, 16, 17 та 18) та продовження двох існуючих (11 та 14). Загалом буде побудовано 68 станцій та 200 км колії.