Дорожники ремонтують ділянку протяжністю 8 кілометрів регіональної автодороги Р-71 Одеса-Іванівка-Ананьїв-Піщана-Хащувате-Колодисте-Рижавка-/М-05/ в Одеській області, застосовуючи новітні технології. Це експериментальний проект ремонту з додаванням в основу такого матеріалу, як зола. 

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України.

Автодорога Р-71 - одна з найбільш зруйнованих на Одещині. Вона проходить через Одеську, Черкаську та Кіровоградську області.

"Відновлення автошляху важливе, оскільки цей маршрут використовують для транспортування великої кількості вантажів різного призначення", - йдеться в повідомленні. 

За допомогою золи та цементу стабілізується основа дорожнього полотна та влаштовується один шар асфальтобетонного покриття товщиною 5 см. 

Зола гідровидалення не лише покращує фізичні характеристики сумішей та забезпечує економію коштів, а й є екологічним матеріалом. На 1 м² передбачено: 80 кг золи та 20 кг цементобетонної суміші.

Завдяки такій технології вартість ремонту ділянки зменшиться приблизно на третину. 

Загалом золошлакові матеріали, які утворюються в результаті діяльності теплових електростанцій, можуть активно використовуватися в дорожньому будівництві та виробництві асфальтобетонних сумішей, залізобетонних конструкцій, бетонів, бетонних блоків, насипів доріг та дамб. 

"Перевагою золи є довговічність технологій (у тому числі через водонепроникність). Матеріал швидко набирає міцність та готовий до укладання асфальту через 2 дні. Значно прискорює весь цикл дорожнього будівництва щонайменше на 40%. Крім цього, завдяки золі собівартість виробництва будівельних матеріалів зменшується на 15-20%", - додали в Держагентстві відновлення.

398045135_712199394272007_8939407513446068677_n

398072006_712199454272001_7173628919801585031_n

398072054_712199420938671_6199365485023462149_n

398030305_712200387605241_6872994828993195369_n