Італійський національний оператор залізничної мережі Ferrovie dello Stato Italiane (FS) планує запустити високошвидкісне сполучення між кількома найбільшими містами Європи. Проект охопить Амстердам, Барселону, Брюссель, Париж і у більш віддаленій перспективі Берлін.

Як пише ЦТС, про це повідомляє Інтерфакс з посиланням на Financial Times.

Запуск сполучення на території інших держав можливий завдяки чинним у Європейському Союзі з 2019 року нормам щодо лібералізації транскордонних залізничних перевезень, які передбачають право використання державними та приватними перевізниками із країн-членів ЄС залізничної інфраструктури сусідів та всього регіону загалом.

В даний час FS розробляє детальні плани по сполученню високошвидкісним маршрутом Парижа та Барселони, а також вивчає різні варіанти надання транспортних послуг на перспективній ділянці Брюссель-Амстердам, де на даний момент представлений тільки перевізник Eurostar Group, який належить французькому державному залізничному оператору Societe Nationale des Chemins de fer Francais (SNCF).

При цьому Trenitalia, дочірня компанія FS, яка безпосередньо займається перевезеннями пасажирів, вже бере участь у роботі високошвидкісного сполучення у Франції та Іспанії, зокрема, обслуговуючи маршрут Мілан-Париж.

У рамках нового проекту Trenitalia запропонує пасажирам більш високий рівень сервісу, ніж конкуренти, заявив директор з міжнародних зв'язків FS Карло Палашіано Вілламанья.

EY у спеціальній доповіді оцінює створення комплексної високошвидкісної мережі, що охопить найбільші регіони та міста ЄС, у приблизно 550 млрд євро.

Раніше повідомлялося, що Єврокомісія оголосила, що підтримає 10 пілотних проектів для нових транскордонних залізничних послуг і вдосконалення існуючих. Серед них проекти Ferrovie dello Stato Italiane і Deutsche Bahn, що прагнуть запровадити нові послуги між Римом і Мюнхеном та між Мюнхеном і Міланом.