Залізниці Німеччини (Deutsche Bahn) підбили підсумки першого півріччя 2023 року і зафіксували суттєве зростання у сфері пасажирських сполучень - перевезено 808 млн пасажирів регіональними поїздами (+11,5 %) та 68 млн пасажирів поїздами дальнього прямування (+15,4 %).

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Досягнуто рекордний пасажирообіг у перевезеннях потягами далекого прямування - 21,7 млрд пасажиро-км (за 6 місяців 2022 року - 18,3 млрд пасажиро-км), що дозволило збільшити операційний прибуток відповідного підрозділу DB Fernverkehr більш ніж на 130 млн євро.

При цьому внаслідок масштабних робіт з модернізації залізничної мережі у Німеччині точність дотримання розкладу руху поїздами дальнього прямування знизилася до 68,7 %.

Оборот холдингу склав близько 25 млрд євро, скоротившись на 3 млрд євро порівняно з аналогічним періодом 2022 року. Також більш ніж на 500 млн євро зменшився операційний прибуток, що зумовлено зростанням цін та витрат на утримання залізничної інфраструктури, а також зниженням вартості фрахту на повітряному та водному транспорті, внаслідок чого логістичній компанії DB Schenker не вдалося вийти на такий самий високий фінансовий результат, як у першому півріччі 2022 року.

Проте DB Schenker показав операційний прибуток 626 млн євро.

Збитковими залишаються бізнеси вантажного оператора DB Cargo та компанії DB Netz - оператора залізничної інфраструктури. В результаті збитки від основної залізничної діяльності холдингу DB склали 339 млн євро.

Інвестиції в залізничну інфраструктуру із власних коштів холдингу за звітний період зросли на 13,1%, до 3,1 млрд євро. З урахуванням державного фінансування інвестиції збільшилися до рекордного рівня - 6,3 млрд євро.