Ан-124-100 "Руслан" української компанії "Авіалінії Антонова" був задіяний при доставці супутника JUPITER 3 з заводу Maxar в Пало-Альто (Каліфорнія, США) на космодром на мисі Канаверал (Флорида).
Як пише ЦТС з посиланням на телекомунікаційну компанію Hughes, якій належить супутник, маса апарату склала 9 т.
"Коли ви намагаєтеся транспортувати геостаціонарний супутник вагою 9 т із заводу Maxar у Пало-Альто до місця запуску на мисі Канаверал, ваші можливості обмежені. Насправді є лише два варіанти: вантажівкою, що займає приблизно місяць і потребує складної логістики та різноманітних дорожніх дозволів, або літаком. І це не будь-який старий комерційний літак, а Ан-124-100, масивний транспортний засіб, який спеціалізується на перевезенні великогабаритних вантажів… Ця модель літака унікальна завдяки люку, який дозволяє піднімати носову частину вгору для завантаження та розвантаження великогабаритного вантажу", - прокоментували в Hughes свій вибір перевізника.
Повідомляється, що з заводу до аеропорту у Маунтін-В’ю супутник доставила 12-вісна вантажівка. Для завантаження на літак була побудована спеціальна рампа, яку потім також розмістили на борту і перевезли для використання при вивантаженні в аеропорту призначення.
JUPITER 3 - супутник нового покоління надвисокої щільності, який має подвоїти потужність парку супутників зв’язку Hughes. Після запуску цей потужний супутник підтримуватиме Wi-Fi у літаках в польоті, морський зв’язок, корпоративні мережі, транзитний зв’язок для операторів мобільних мереж, а також супутникове підключення до Інтернету в Північній та Південній Америці.
Раніше, як писав ЦТС, Ан-124 "Руслан" "Авіаліній Антонова" виконав доставку до Космічного центру ім. Кеннеді з Пало-Альто супутника компанії Maxar. Цей супутник також забезпечуватиме гнучкий телекомунікаційний зв'язок у Північній і Центральній Америці. Також він має буде виявляти забруднюючі речовини по всій Північній Америці, а отримані дані будуть використовуватися для покращення прогнозів якості повітря.