Міжнародна палата судноплавства (ICS) опублікувала новий посібник з утилізації суден, що містить розширені рекомендації для судновласників та інших зацікавлених сторін щодо дотримання положень Гонконгської міжнародної конвенції з безпечної та екологічно раціональної утилізації суден.
Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.
"Підготовка рекомендацій відбулася після того, як Бангладеш оголосив про намір ратифікувати Гонконзьку конвенцію. Це є важливим кроком до забезпечення того, щоб утилізація списаних суден не створювала загрози безпеці робітників чи довкіллю", - йдеться у повідомленні ICS.
Ухвалена в 2009 році конвенція вимагає, щоб судна, що направляються на переробку, супроводжувалися переліком усіх небезпечних матеріалів на борту.
Підприємства повинні надати план утилізації суден, у якому вказується, як перероблятиметься кожне судно, виходячи з його конкретних характеристик та перелічених небезпечних матеріалів.
У новому посібнику ICS пояснюється різниця між Регламентом ЄС з утилізації суден та Гонконзькою конвенцією.
Документ включає докладну інформацію про всі відповідні правила, обстеження, розробку та ведення "Інвентарного списку небезпечних матеріалів" (IHM).
"Незалежно від того, чи будують компанії нове судно, чи модернізують бортові системи або планують утилізувати судно, що відслужило свій термін, цей посібник є важливою підмогою для судновласників, членів екіпажу, капітанів та головних інженерів", - заявили в ICS.