Залізниці Німеччини (DB) впровадили інструментарій власної розробки на основі штучного інтелекту для вирішення конфліктів між поїздами в системах диспетчерського управління рухом поїздів на міських залізницях Штутгарта, Мюнхена та регіону Рейн-Майн. У 2022 році за допомогою ШІ вдалося виключити затримки поїздів сумарно на 58 тис. хвилин.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

У другій половині 2023 році технології ШІ будуть поширені на міську залізницю Берліна. Очікується, що це дозволить виключити сумарно затримки на 90 тис. хвилин.

Крім того, DB тестують штучний інтелект для підтримки диспетчерського управління на дільниці Ельмсхорн-Зюльт на північному заході Німеччини, де обертаються пасажирські та вантажні потяги.

Для роботи ШІ потрібен цифровий двійник реальної залізничної мережі, у якому моделюються можливі варіанти розвитку поїзної ситуації. Диспетчер отримує пропоновані оптимізовані варіанти, що дозволяє йому своєчасно вводити регулювальні заходи до виникнення суттєвих збоїв у поїздах.

Застосування ШІ забезпечує більш високу точність руху поїздів та повніше використання пропускної спроможності залізниць.