В Німеччині транспортні оператори Дрездена, Хемніца та Лейпцига створили альянс SUMO, щоб покращити співпрацю та зменшити свої виробничі витрати.
Як пише ЦТС з посиланням на Railway gazette, плани нової компанії передбачають, зокрема, вжиття спільних зусиль щодо зменшення споживання електроенергії. Також на меті - підвищення ефективності управління інфраструктурою, покращення розкладу та планування персоналу, пропонування цифрових продажів, орієнтованих на клієнта, а також спільного навчання та закупівлі запасних частин.
Щодо економії електроенергії, то оператор LVB з Лейпцига раніше знизив температуру в салонах трамваїв та запровадив зупинки за запитом у трамвайній мережі. Це допомогло досягти 15% економії електроенергії в 2022 році. Крім того, зараз депо переводяться на світлодіодне освітлення.
Дрезденський оператор DVB заощадив 975 МВт-год на рік завдяки зміні способу зупинки трамваїв протягом ночі, а споживання енергії тепер враховується під час планування заміни зношеної колії для усунення тимчасових обмежень швидкості.
В компанії CVAG з Хемніца відзначили, що альянс SUMO дасть операторам доступ до конфіденційних даних один одного, дозволяючи операторам приймати рішення щодо енергетичних і операційних стратегій, "не роблячи все тричі".
Раніше ЦТС писав, що в нових трамваях для Дортмунда економія енергоспоживання в трамвайній мережі на рівні 12% буде досягатися за рахунок оснащення вагонів посиленою теплоізоляцією та подвійними склопакетами.