Компанія DB Cargo UK розглядає можливості застосування на тепловозах біопалива, що отримується з гідроочищених олій (HVO), що дозволить зменшити рівень шкідливих викидів. Для проведення досліджень було запрошено фахівців материнської компанії DB Cargo, яка вже впроваджує біопаливо.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
У ході випробувань у депо Тотон тепловоз серії 60, випущений 34 роки тому, був заправлений стандартним дизельним паливом і підключений до установки навантаження для оцінки його експлуатаційних характеристик.
Локомотив був оснащений спеціально виготовленою вихлопною трубою для точного контролю викидів вихлопних газів у різних режимах - від холостого ходу до повного навантаження. При кількох рівнях навантаження вимірювали вміст у вихлопних газах оксиду азоту, оксиду та діоксиду вуглецю, вуглеводнів і твердих вогнетривких частинок.
Потім дизельне паливо повністю злили і локомотив заправили паливом, отриманим з HVO. Повторно було проведено контроль складу вихлопних газів, щоб оцінити вплив палива на основі HVO на вихлопні гази локомотива та його потенціал як альтернативне паливо.
Якщо випробування покажуть, що застосування палива HVO дозволяє скоротити шкідливі викиди, воно може стати реальною альтернативою стандартному дизельному паливу. У короткостроковій перспективі таке рішення потребує значно менших витрат, ніж масова електрифікація. Однак на більш тривалий період слід розглянути різні варіанти, включаючи електрифікацію основних напрямів мережі.
Компанія DB Cargo за останні 30 років скоротила викиди діоксиду вуглецю майже на 70% і має намір до 2040 року досягти кліматичної нейтральності, у тому числі за рахунок впровадження альтернативних видів палива, включаючи синтетичні.