Останній Boeing 747 - вантажна версія 747-8 - був переданий замовнику цього місяця. Він буде експлуатуватися дочірнім перевізником Kuehne+Nagel Apex Logistics у рамках довгострокової чартерної угоди з Atlas Air.
Про це пише ЦТС з посиланням на Logistika Ekonom.
Boeing 747 - один з перших широкофюзеляжних далекомагістральних літаків у світі.
Перший в історії літак з трьома рядами крісел здійснив свій перший політ 9 лютого 1969 року, комерційну операцію моделі розпочала легендарна американська Pan Am у січні 1970 року.
Літак був розроблений за завданням Pan Am, який потребував лайнера в 2,5 рази більше, ніж 707, що дозволило б знизити собівартість операцій з розрахунку на пасажира на 30%.
Виступаючи на урочистому заході передачі останнього 747 глава Boeing Стен Діл, який виробляє комерційні літаки, сказав, що літаки цієї моделі здійснили революцію в індустрії авіаперевезень, "зробивши світ меншим".
У заході брали участь представники Japan Airlines. За більш ніж півстолітню історію моделі японська авіакомпанія встигла поексплуатувати більш ніж 110 літаків.
Усього ж Boeing випустив 1574 літаки цієї моделі.
Більшість комерційних авіакомпаній до сьогодні відмовилися від експлуатації цих літаків. Виняток становлять Lufthansa та Korean Air.
З іншого боку, з 1990 і досі два спеціально обладнані літаки Boeing 747-200B є бортами Air Force One, які обслуговують президента США.
Також літак, як і раніше, широко використовується у вантажних перевезеннях.
Літаки останньої версії 747-8 - найдовші комерційні літаки з існуючих у світі: їхня довжина становить 76,2 метра.