Hitachi Rail оприлюднила результати дослідження, проведеного на її замовлення консалтинговою компанією Savanta ComRes. Опитування 8000 жителів восьми міст світу - Вашингтона, Торонто, Лондона, Парижа, Дюссельдорфа, Туріна, Дубая та Бангкока показали, що 75% респондентів готові віддати перевагу послугам розвиненої мультимодальної системи громадського транспорту варіанту поїздки в особистому автомобілі.

Про це пише ЦТС з посиланням на Rail Business Daily.

Перенаселеність громадського транспорту та різноманіття мобільних додатків визначені опитаними (48 і 42% відповідно) як основні негативні фактори, тоді як вартість, зручність та комфорт віднесені до тих, що мотивують.

При цьому 73% учасників опитувань наголосили на необхідності та важливості доступної інформації з оцінкою ступеня завантаженості транспортної системи.

Також показано, що 59% опитаних користуються мобільними програмами для планування та оплати поїздки. Водночас фактор цифровізації є серйозним бар'єром для деяких категорій потенційних пасажирів. Близько 63% респондентів заявили, що уникають громадського транспорту через необхідність використання численних додатків та небажання надавати їм особисті платіжні дані.

Дослідники виявили, що троє з п'яти опитаних (60%) готові платити за послуги більш розвиненого та зручного громадського транспорту, навіть якщо проїзд обійдеться дорожче, ніж у автомобілі.

Також встановлено, що як можливе джерело коштів для вдосконалення громадського транспорту допускається збільшення плати за користування автомобільними дорогами: "за" висловилися 63 %, у тому числі у містах з високою часткою регулярних автомобільних поїздок (у Торонто - 51% та у Вашингтоні - 52%), "проти" - лише 14%.

У всіх містах більшість респондентів (в середньому 71%) відзначали зміну своїх транспортних звичок через обмеження, що діяли в період пандемії. Причому 59% опитаних підтримають зміни, спрямовані на обмеження використання власних автомобілів.

Зазначається, що отримані результати можуть виявитися корисними для міської влади, яка вирішує завдання щодо зниження завантаженості автошляхів та захисту навколишнього середовища.