Відразу два великі залізничні перевізники, фінський VR та естонський Operail з початку 2023 року припинять перевезення вантажів з росії до Фінляндії, через що, зокрема, постраждає логістика постачання сировини на завод з виробництва нікелю у фінському місті Харьявалта, що належить російському "Норнікелю".
Про це пише ЦТС з посиланням на Іnfranews.
Нікелерафінувальний завод у Фінляндії побудований в 1959 році місцевим металургійним гігантом Outokumpu, який пізніше продав його американській компанії OM Group, а в 2007 році завод придбав ГМК "Норільський нікель".
Через складнощі з доставкою сировини представники "Норнікелю" вже заявили про плани скоротити загальне виробництво всіх заводів компанії на 10%.
Традиційно сировину для фінського заводу "Норнікеля" доставляли із Мурманська залізницею, але у квітні національний фінський перевізник VR повідомив про намір припинити роботу з ВАТ "РЖД" до початку 2023 року. На сьогодні компанія припинила перевезення вантажів через прикордонні переходи росії та Фінляндії.
Альтернативним перевізником сировини могла стати естонська компанія Operail, проте перевізник відмовився продовжувати контракти на перевезення вантажів з рф у 2023 році.
На думку учасників фінського транспортного ринку, інші залізничні компанії, які мають ліцензії на перевезення продукції територією Фінляндії, не зможуть забезпечити поставки через санкції ЄС.