Вантажний оператор DB Cargo, який входить до складу залізниць Німеччини (DB), розглядає можливість перевезення водня маршрутними поїздами.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
На думку оператора, ця технологія може стати ефективною альтернативою спеціалізованим трубопроводам, які ще мають побудувати в країні.
Федеральний уряд Німеччини оцінює потребу у водні в 100 ТВт·ч щорічно до 2030 року (загальне споживання енергії в країні становить зараз 580 ТВт·год на рік).
В даний час опрацьовуються технології доставки водню до Німеччини морським транспортом. Для перевезення водню використовується технологія його хімічного зв'язування у рідині, що спрощує його транспортування.
Оператор DB Cargo разом із партнерами з енергетичної галузі розробив концепцію доставки водню споживачам із морських портів. Вона передбачає перевезення рідини зі зв'язаним воднем у традиційних цистернах з виділенням чистого водню для його використання як енергоносій вже на майданчику замовника. Концепція випробовується в рамках спільного дослідницького проекту з підприємствами хімічної промисловості, розташованими у Баварії.
Крім того, DB Cargo розробляє інноваційний контейнер для транспортування водню та тестує логістичні рішення щодо доставки споживачам чистого водню. Передбачається, що у такий спосіб водень доставлятиметься до пунктів заправки транспортних засобів, включаючи регіональні пасажирські поїзди з живленням від паливних елементів.