Нестача водіїв вантажівок у Німеччині стає все серйознішою проблемою і німецьким транспортним компаніям навіть доводиться відмовлятися від замовлень.

Про це пише ЦТС з посиланням на Логіст.Today.

Представник Федеральної асоціації автомобільного транспорту, логістики та утилізації (BGL) Дірк Енгельхардт заявив, що зараз дефіцит сягає від 80 тис. до 100 тис. водіїв.

"Ми отримуємо зворотний зв'язок від наших транспортних компаній, що вони змушені відмовлятися від замовлень, що вони більше не беруть участі в аукціонах, що вони продають або не використовують наявні автомобілі, тому що у них немає водіїв", - зазначив Енгельхардт.

За його словами, війна в Україні мало вплинула на нестачу водіїв у Німеччині, тому що, на відміну від Польщі, у країні практично не було працевлаштовано водіїв-українців.

Проте нестача водіїв вантажівок зростає. Пояснюється це тим, що щороку на пенсію йдуть від 30 тис. до 35 тис. водіїв, і в середньому видається лише від 15 тис. до 20 тис. нових посвідчень водія.

За даними перевізників, третина водіїв вантажівок у Німеччині віком від 55 років. Якщо ситуація збережеться, понад 230 тис. водіїв залишать ринок праці протягом найближчих десяти років.

З іншого боку, Енгельхардт вважає, що поглибленню дефіциту персоналу транспортних компаній сприяла і непривабливість професії, зумовлена ​​рівнем заробітної плати, та умовами праці. 

Щоб вирішити проблему нестачі водіїв вантажівок, BGL виступає, серед іншого, за більш кваліфіковану імміграцію, двосторонні угоди з третіми країнами, такими як Туреччина, для забезпечення необхідної кваліфікації у країні походження та найму навчених водіїв у Німеччині.