Транспортна адміністрація французького Ліона SYTRAL Mobilitеs у співпраці з пасажирським оператором Keolis та компанією Alstom завершила роботи над проектом тривалістю 10 років та ввела у постійну експлуатацію безпілотні поїзди на лінії B метрополітену міста.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Перша ділянка лінії B, по якій курсують поїзди з гумовими колесами, була введена в експлуатацію у 1975 році. Вже на той час тривагонні поїзди серії MPL75 могли працювати з рівнем автоматизації GoA2 (поїздом керувала система автоведення, а машиніст керував відчиненням та зачиненням дверей).

В даний час на лінії довжиною 7,7 км напрямку північ-південь розташовано 10 станцій, а пасажиропотік складає 180 тис. чоловік щоденно.

У рамках проекту автоматизації загальною вартістю 387 млн євро компанія Alstom обладнала лінію B системою управління рухом поїздів по радіоканалу Urbalis 400 CBTC.

На станціях лінії немає платформних дверей, краї платформ контролюються за допомогою оптичних бар'єрів, сформованих інфрачервоними датчиками. Подібні бар'єри успішно працюють на лінії D метрополітену Ліона, де рівень автоматизації GoA4 реалізований у 1991 році.

Проект включав повне оновлення парку рухомого складу на лінії - 36 сучасних двовагонних метропоїздів MPL16 вартістю 175 млн євро також поставила компанія Alstom.