Мальта за короткий проміжок часу створила сильний авіаційний сектор та активно продовжує розвивати дану високотехнологічну галузь економіки. Історично Мальта була центром морської діяльності у Середземному морі. В даний час країна прагне розширити цю концепцію "хаба", використовуючи зручне географічне положення та розширивши свій авіаційний сектор.

Уряд країни взяв зобов'язання здійснити всі необхідні реформи та залучити інвестиції для підтримки авіації. У рамках затвердженої державної стратегії економічного розвитку країна підтримує різні галузі авіаційної промисловості, проте головною метою є створення потужної світової бази для технічного обслуговування повітряних суден (операції з технічного обслуговування, ремонт та капітальний ремонт (MRO), постачання резервних частин, науково-дослідні роботи та виробництво частин літаків).

Протягом останніх років країна залучила значні інвестиції та всесвітньо відомі компанії. Реформа законодавчого забезпечення стала стимулом для швидкого розвитку фінансово-правових інструментів і ринку послуг, привабливий режим пільгового оподаткування, створено сприятливе законодавче поле для реєстрації літаків, їх продажу та постачання, розвиваються навчальні заклади та льотні академії.

Крім того, в країні англійська є однією з офіційних мов, що стало стимулом для створення авіаційних call-центрів. Зараз авіаційний сектор Мальти складає 2,5% ВВП країни.

У 2013 році уряд відкрив авіаційний технопарк "Safi", який має стати ядром авіаційного кластеру в країні. Вартість проекту склала 17 мільйонів євро.

0101010

Враховуючи наявну технологічну базу, сприятливе законодавче поле та спеціальні податкові пільги в галузі технічного обслуговування повітряних суден, створення української бази на Мальті може бути цікавий для просування продукції компанії "Антонов".

Мальта може запропонувати для українського бізнесу можливості своїх логістичних центрів, фінансових інституцій, навчальних центрів, туризму, послуг гостинності та інших високотехнологічних сфер для спільного розвитку та виходу на нові ринки.

Сьогодні, кілька тисяч українських літаків сімейства Ан, аеропланів і вертольотів з українськими двигунами експлуатуються в Африці. Тому створення авіаційного хабу для літаків "Антонова" по сервісному обслуговуванню і забезпеченню запасними частинами, де українським підприємствам буде надано надзвичайно сприятливий режим роботи, може бути корисним і зручним з логістичної точки зору.