Андрій Прохорченко

Доктор технічних наук, професор, дійсний член Транспортної академії України
Експлуатаційний погляд на тарифікацію послуг з доступу до залізничної інфраструктури України. До дискусії Мнение

Про відчуття полону в застарілій парадигмі пошуку ідеальної залізниці Мнение

Малодіяльна залізнична інфраструктура. Чи має право на існування? Мнение

Як місцеві оператори стали концентраторами вагонного трафіку на коротких відстанях для великих гравців, і як це дозволило зберегти капілярну залізничну інфраструктуру. Приклад Франції.

Продаж нитки графіку. Як це відбувається Мнение

У контексті появи "нового" закону про залізничний транспорт України за №1196-1 від 06.09.2019 важливо вивчити процедуру доступу до залізничної інфраструктури. З'являється нагода порівняти процедури продажу нитки графіка в країнах ЄС з нашим законом.

Зміна парадигми: PSR або концепція залізниці "на час" Мнение

Трансформація експлуатаційної моделі залізниць світу відбувається на наших очах у неймовірному темпі, обіцяючи назавжди змінити залізничну галузь.

Еволюція моделі вантажних перевезень як реальність для залізничної системи України Мнение

Про ступеневі маршрути та гібридні моделі перевезень - український дебют та європейська практика.

Дві моделі поділу залізничної галузі: переваги й недоліки для змішаних перевезень Мнение

В світі існує дві моделі реформування залізничної галузі - американська та європейська. Кожна з них має свої переваги і вади. Яка з них краще відповідає реаліям України?

Сapacity management або чому залізничникам слід навчитися відмовляти Мнение

Часто залізничників критикують за неспроможність керувати інфраструктурою. Проблеми, звісно, є, але не всі вони знаходяться в практичній площині.

Франчайзинг на залізниці. Як він працює у Великобританії і в чому його вади? Мнение

Понад два десятиліття залізниці Великобританії працюють за схемою франчайзингу. Як це функціонує? І чому в країні лунають заклики до скасування франшиз або зміни умов їх видачі?

Як визначити ефективність роботи залізниці? Мнение

На залізниці існує велика кількість показників, якими визначають ефективність роботи і які часом важко поєднати між собою. Чи існує комплексний критерій, який би дозволяв оцінити, як працює залізнична система?

Чим займаються "ловці собак" на залізницях США Мнение

Понад сто років тому Конгрес США ухвалив закон про робочі години (The Hours of Service Laws, HSL). Він обмежив час безперервної роботи поїзних локомотивних бригад вантажних поїздів до 16 годин.

Наверх