Всі розділи
  • EN
  • UK
Стара версія
порталу
  • Новини
  • Аналітика
  • Інтервʼю
  • Думки
  • Інфографіка
  • Новини
    • Топ теми
  • Аналітика
    • Авіа
    • Авто
    • Залізниця
    • Порти
    • Поштова логістика
    • Міський транспорт
    • Поїздка з ЦТС
  • Інтервʼю
    • Люди справи
  • Думки
    • Автори
  • Мультимедіа
    • Інфографіка
    • Відео
    • Фото
  • Мультимедіа
    • Інфографіка
    • Відео
    • Фото
    • Опитування
    • Фрази тижня
    • Transport book 2021
    • Наш вагон
    • Залізничний лічильник
    • Дайджест
    • Архів
    • Теги
    • Про нас
    • Контакти
    • Стара версія
  • Підписатися на ЦТС
    • У Facebook
    • У Twitter
    • У Telegram
    • У Instagram

Корпоратизация АМПУ: Зачем это нужно?

Аналітика 1607 переглядів 21 грудня 2018, 09:22
Facebook0 Twitter

Кабмин одобрил корпоратизацию АМПУ, а значит - уже в 2019 году госпредприятие может получить новый статус и возможности.

Facebook0 Twitter
Теги: порт, Кабмин, АМПУ

Підписуйтесь на канал ЦТС в Telegram, читайте нас у Facebook и Twitter, щоб першими дізнаватися про нові матеріали та ключові події дня.

Матеріали на тему

  • Римські меморандуми: що анонсували для транспортної інфраструктури на URC 2025
  • Транспортна стратегія 2030. Яким бачать розвиток портової галузі
  • Головний економічний драйвер 2024 – зростання вантажної бази
  • Safety first: як заборона на морський імпорт міндобрив вплине на роботу портів і аграріїв
  • Новий прем’єр, старий міністр: чи очікує бізнес змін в політиці щодо транспорту і інфраструктури

Новини

17:40 Підготовка до ще одного злиття: американські залізничні компанії CSX і BNSF оголосили про партнерство
17:00 Китайська верф побудує бункерувальне судно для італійської групи Fratelli Cosulich
16:00 HD Hyundai Heavy Industries поглине дочірню компанію HD Hyundai Mipo заради військово-морського сегменту ринку
15:15 Фінські прокурори вимагають тюремного ув'язнення для капітана та офіцерів танкеру Eagle S
14:30 В Україну відправлено першу партію сучасних акумуляторних маневрових тягачів для УЗ від Express Service (фото)
Всі новини

Популярні статті

Авто

Чому в Україні триває "мостопад" і як його зупинити
Safety first: як заборона на морський імпорт міндобрив вплине на роботу портів і аграріїв Римські меморандуми: що анонсували для транспортної інфраструктури на URC 2025 Airbus, Embraer i Boeing "в тіні": що показав авіасалон в Ле Бурже 2025

Порти

Замість тисячі санкцій: чи впливають вибухи танкерів на російський морський експорт
Новий прем’єр, старий міністр: чи очікує бізнес змін в політиці щодо транспорту і інфраструктури Відновлення Дніпра: яким бути новому Каховському шлюзу Гелікоптер для носорога: подорож догори дригом

Порти

18-й пакет санкцій ЄС: "один із найжорсткіших", але все ще недостатньо ефективний
Війна в Україні: порти під атаками, але вантажі продовжують рух Можливості та виклики транспортної системи України очами експертів Світового банку Трамвайна екзотика: які вагони з ЄС отримали українські міста протягом останніх років
  • Про нас
  • Контакти
Ми у соцмережах
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання на cfts.org.ua.
Передрук, копіювання, відтворення або інше використання матеріалів, які містять посилання на агентство «Iнтерфакс-Україна», суворо заборонено.
Наверх