Всі розділи
  • EN
  • UK
Стара версія
порталу
  • Новини
  • Аналітика
  • Інтервʼю
  • Думки
  • Інфографіка
  • Новини
    • Топ теми
  • Аналітика
    • Авіа
    • Авто
    • Залізниця
    • Порти
    • Поштова логістика
    • Міський транспорт
    • Поїздка з ЦТС
  • Інтервʼю
    • Люди справи
  • Думки
    • Автори
  • Мультимедіа
    • Інфографіка
    • Відео
    • Фото
  • Мультимедіа
    • Інфографіка
    • Відео
    • Фото
    • Опитування
    • Фрази тижня
    • Transport book 2021
    • Наш вагон
    • Залізничний лічильник
    • Дайджест
    • Архів
    • Теги
    • Про нас
    • Контакти
    • Стара версія
  • Підписатися на ЦТС
    • У Facebook
    • У Twitter
    • У Telegram
    • У Instagram

Корпоратизация АМПУ: Зачем это нужно?

Аналітика 1539 переглядів 21 грудня 2018, 09:22
Facebook0 Twitter

Кабмин одобрил корпоратизацию АМПУ, а значит - уже в 2019 году госпредприятие может получить новый статус и возможности.

Facebook0 Twitter
Теги: порт, Кабмин, АМПУ

Підписуйтесь на канал ЦТС в Telegram, читайте нас у Facebook и Twitter, щоб першими дізнаватися про нові матеріали та ключові події дня.

Матеріали на тему

  • Транспортна стратегія 2030. Яким бачать розвиток портової галузі
  • Головний економічний драйвер 2024 – зростання вантажної бази
  • Юрій Васьков: "Питання вивезення металу у рамках "зернової ініціативи" зараз не обговорюється"
  • Аграрна логістика буремних часів: як пристосувався ринок і яких випробувань чекати попереду
  • Координаційна рада з невизначеними координатами. Чому портовий бізнес "не надихнувся" новою державною структурою

Новини

17:45 HHLA купує 60% акцій терміналу Eurobridge на західній Україні
17:20 Біля берегів Аляски сталася пожежа на автомобілевозі Morning Midas
16:20 Нідерланди передадуть Україні пакет військової допомоги у сфері морської безпеки на 400 млн євро
15:35 Сукупна місткість світового контейнерного флоту перевищила у травні 2025 року 32 млн TEU, - Alphaliner
15:00 ONE домовилася з портом Гамбург про електропостачання своїх суден від берегової підстанції
Всі новини

Популярні статті

Авіа

Дрони робитимуть доставку на Еверест, і це змінить сходження назавжди
Тарифна нерівність: Чому доставка вантажів залізницею в Чорноморськ та порт Одеси стала дорожчою ніж у сусідні порти На західному кордоні зі змінами: як зернові термінали впоралися з відтоком вантажу Між Пекіном і Вашингтоном: хто змагається за контроль над портами біля Панамського каналу

Залізниця

Play Station для машиністів: як в Польщі готують водіїв поїздів на симуляторах
Навіщо чеський мільярдер купує британську Royal Mail Китай перелаштовує залізничне сполучення, аби зберегти експорт до Європи Сухий режим річкових терміналів

Залізниця

Розбудова залізничної мережі України: перспективні проєкти
Як в Японії побудували залізничну станцію за допомогою 3D-друку впродовж шести годин Координаційна рада з невизначеними координатами. Чому портовий бізнес "не надихнувся" новою державною структурою Уроки з фінансування транспортної інфраструктури фондами ЄС
  • Про нас
  • Контакти
Ми у соцмережах
Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання на cfts.org.ua.
Передрук, копіювання, відтворення або інше використання матеріалів, які містять посилання на агентство «Iнтерфакс-Україна», суворо заборонено.
Наверх