Адміністрація Панамського каналу (ACP) після рекордно посушливого сезону, який тривав понад рік, розглядає способи запобігти таким кризам для судноплавства в майбутньому. Зокрема, вона запропонувала протягом 5 років реалізувати проєкт будівництва водосховища Ріо-Індіо, який дозволить додатково пропускати до 15 суден на добу.
Як пише ЦТС, про це повідомив глава ACP Рікаурте Васкес.
Проєкт передбачає перекриття річки Індіо дамбою та прокладання тунелю, що з'єднує нещодавно побудоване водосховище з озером Гатун, яке постачає водою Панамський канал.
Представник ACP підкреслив, що проєкт Rio Indio є важливою та великою програмою для ACP, проте адміністрація каналу шукає й інші способи боротьби з майбутніми посухами.
За рахунок проєкту адміністрація розраховує відновити і колишню максимально допустиму осадку суден (15,24 м), оскільки це необхідно для контейнеровозів типорозміру Neopanamax. Через зменшення опадів у 2023 році та на початку 2024 року такі судна були змушені відмовитися від використання водного шляху.
Проти проєкту водосховища заперечують місцеві фермери та жителі, чиї землі можуть бути затоплені внаслідок будівництва.
Проєктна вартість будівництва Ріо-Індіо становить 1,6 млрд доларів. Водосховище стане частиною існуючої мережі штучних озер, збудованих з моменту відкриття каналу 1914 року.