"Нібулон" починає використовувати флот Дунайського пароплавства. 

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію УДП.

З Ізмаїлу до румунського порту Констанца вирушив перший баржевий караван УДП з 9 тис. тонн, завантажений на зерновому терміналі "Нібулон". 

"В УДП створений достатній резерв флоту, щоб забезпечити потреби наших партнерів у перевезеннях", - зазначили в пароплавстві.

Зазначається, що Дунайський напрям експорту є альтернативою портам Одеси, а Дунайська зернова логістика здатна конкурувати з портами Одеси за умови 30% знижки на залізничні перевезення до Ізмаїлу.

"Зацікавленою у розвитку дунайської логістики має бути не лише Україна. Саме тому продовжуємо роботу з румунськими партнерами щодо відміни канального збору та лоцманських проведень, ставки портових зборів, умов використання якірної стоянки у порту Констанца", - зазначили в УДП. 

В Україні для розвитку судноплавства на Дніпрі відмінено плату за шлюзування суден, а також скасовано плату за проходження Бузько-Дніпровсько-лиманського каналу і лоцманського проведення для суден внутрішнього плавання. Аналогічний досвід є в ЄС на річці Рейн.