Луцький автобусний завод, який пройшов через тривалу процедуру банкрутства, зберіг виробництво та продовжує виготовляти автобуси та тролейбуси, повідомив керівник підприємства Дмитро Писаний.
Про це пише ЦТС з посиланням на AUTO-Consulting.
"Зараз Луцький завод працює, виготовляє автобуси та тролейбуси і навіть має вагомий експортний контракт", - зазначив він.
Тепер виробничими потужностями колишнього заводу ДП АСЗ №1 "Богдан моторс" оперує нова компанія - "Бас Мотор". Це - вітчизняний виробник автобусів та тролейбусів марки "Богдан" з центральним офісом у місті Київ та виробничими майданчиками у містах Луцьк та Черкаси.
Зазначається, що на виробничих майданчиках ТОВ "Бас Мотор" має можливість виготовляти автобуси різного призначення від 8 до 12 м, тролейбуси від 12 до 19 м та електробуси. Продукцію, яка виготовлена на виробничому майданчику у місті Луцьк, вже успішно експлуатують громади з Волинської, Хмельницької, Київської, Рівненської та Кіровоградської області.
З 2024 року компанія планує суттєво наростити виробництво шкільних автобусів, які виготовляються з машкомплектів індійської компанії ASHOK LEYLAND. В виробничих планах підприємства на 2024 рік вже значиться виробництво до 300 шкільних автобуса "Богдан" А22412.
Також луцький завод продовжує виробляти тролейбуси.
Крім того, ще до війни та ковіду завод уклав контракт з французьким виробником електробусів Bluebus. В рамках цієї співпраці виготовляється для зарубіжного партнера 12-ти і 6-ти метрові фарбовані кузови електробусів із нержавіючої сталі.