Компанія Pilsner Urquell оголосила, що не буде спонсорувати Олімпійські ігри в Парижі, які мають відбутися влітку 2024 року, через рішення Міжнародного олімпійського комітету (МОК) дозволити російським і білоруським спортсменам брати участь у змаганнях.

Як пише ЦТС з посиланням на Prague morning, цей крок пивоварів підкреслює зростаючий протест проти рішення МОК з боку чеської бізнес-спільноти.

"Pilsner Urquell не підтримуватиме майбутні Ігри за нинішніх умов і відмовляється від усіх комунікацій, пов’язаних з Олімпіадою", - заявили в компанії, додавши, що скерують фінансову допомогу на користь місцевого спорту.

"Ми завжди підтримували чеських олімпійців в ім’я спільних цінностей, таких як справедливість, і гуманізм. На жаль, рішення МОК не узгоджується з цими принципами", - прокоментувала менеджер з маркетингу Pilsner Urquell Зузана Дудова.

Відзначимо, що Pilsner Urquell є одним з виробників пива, чия діяльність завжди була тісно пов’язана з залізницею. Ще в 1876 році компанія Měšťanský pivovar, виробник пива Pilsner, взяла в оренду, а згодом і купила свої перші залізничні вагони. За 20 років пивоварами було придбано перший локомотив.

20220920_102004-1_Pilsner_Urquell_Rail_Wagon

На Всесвітній виставці в Парижі в 1899 році пивоварня представила свою модель рефрижераторного пивного вагона. Незабаром таких вагонів було вже 258.

Screenshot - 21_12_2023 , 10_28_54

З 1900 року "пивний потяг" починає щоранку курсувати з Пльзені до Відня. Згодом такий же потяг став перевозити пиво до порту Бремена, де його завантажували на судна і відправляли до США. До 1914 року пивоварня володіла 388 вагонами.

В наші дні Pilsner Urquell приділяє значну увагу екологічним аспектам перевезень своєї продукції, тому значні обсяги пива транспортує залізницею. В 2009 році компанія інформувала, що завдяки залізничним перевезенням "зекономила" 50% перевезень автомобільним транспортом, зокрема, до Швеції.

Поїзди можуть вантажитися безпосередньо на Пльзеньській пивоварні, де обладнано відповідний термінал. Подальшу логістику здійснює вантажна "дочка" "Австрійських федеральних залізниць" - Rail Cargo Group. Перевезення відбуваються в критих вагонах серії Habillnss.

jcr_content

Як раніше писав ЦТС, чеське пиво перевозиться залізницею не лише по території ЄС, а навіть відправляється контейнерними поїздами до Китаю.

Читайте також В Бельгії запустили "пивний" поїзд