Перший із дванадцяти нових контейнеровозів на метанолі, замовлених датською транспортно-логістичною групою A.P. Moller-Maersk, спущений на воду на південнокорейському суднобудівному заводі Hyundai Heavy Industries (HHI).

Про це пише ЦТС з посиланням на Offshore Energy.

Довжина судна становить 350 м, ширина - 53,5 м, вантажна місткість - 16,2 тис. TEU.

Церемонія різання металу для цього судна відбулася у грудні 2022 року.

Maersk очікує на передачу готового судна на початку 2024 року.

Maersk замовила на сьогоднішній день будівництво загалом 25 новітніх контейнеровозів на метанолі на верфях Hyundai Heavy Industries, Hyundai Mipo Dockyard та китайської Yangzijiang Shipbuilding Group. У жовтні 2021 року було замовлено шість суден місткістю по 17 тис. TEU, дванадцять контейнеровозів місткістю по 16 тис. TEU та один фідерний контейнеровоз.

На китайському суднобудівному заводі групи Yangzijiang Shipbuilding Group буде збудовано шість середніх контейнеровозів.

Двопаливні двигуни суден, вироблені MAN ES, зможуть працювати поперемінно на звичайному низькосірчистому паливі та метанолі.

Maersk реалізує програму поновлення флоту, що працює на метанолі, для досягнення нульових рівнів викидів. Такий екологічний флот датський судновласник планує ввести в експлуатацію до 2027 року. За оцінкою судноплавної компанії, скорочення викидів CO2 під час роботи суден на метанолі становитиме близько 3 млн тонн.