На китайській верфі COSCO Shipping Heavy Industry спущено на воду перший із двох електричних контейнеровозів місткістю 700 TEU. Судно буде задіяне на перевезеннях річкою Янцзи.

Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.

Будівництво контейнеровозу розпочалося у грудні 2022 року. Ходові випробування судна, а також тестування системи електроживлення, заплановані на кінець вересня.

Довжина контейнеровозу становить 120 м, ширина - 23,6 м, водотоннажність - 10 тис. тонн.

Судно буде здатне пройти на акумуляторах близько 1 тис. км.

"Контейнеровози цієї серії будуть оснащені найпотужнішими змінними батареями, які коли-небудь встановлені на судах. Акумулятори будуть розміщені в енергетичних контейнерах, їх змінюватимуть під час рейсу, а заряджатимуть на берегових станціях. Загалом на борту буде 36 енергетичних контейнерів потужністю 50 тис. кВтг", - пише видання.

Також контейнеровози використовуватимуть інтелектуальну систему управління судном, яке регулюватиме споживання енергії з урахуванням різних факторів.

Будівництво другого контейнеровозу розпочалося у травні.

Ці контейнеровози будуть експлуатуватися дочірньою компанією COSCO - Shanghai Pan Asia Shipping - на транспортуванні вантажів річкою Янцзи з Шанхаю до Ухані.