Компанія Alstom поставить французькому пасажирському оператору SNCF Voyageurs ще 60 поїздів нового покоління для транспортної системи RER регіону Іль-де-Франс. 

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Поїзди RER NG сумарною вартістю приблизно 1 млрд євро призначені для ліній RER D та RER E. Перевезення на цих лініях виконує компанія Transilien - дочірня структура Національного товариства залізниць Франції (SNCF).

Замовлення, яке повністю фінансує компанія Île-de-France Mobilités, яка координує роботу громадського транспорту в регіоні, є першою опцією до підписаного в 2017 році рамкового контракту з консорціумом компаній Alstom та Bombardier на постачання 255 поїздів.

Наразі компанія Bombardier Transportation входить до складу Alstom. Тверде замовлення передбачало постачання 71 поїзд, тепер кількість замовлених поїздів RER NG досягло 131.

Контракт укладено відповідно до курсу на повну модернізацію рухомого складу, що проводиться в регіоні, що проводиться компанією Île-de-France Mobilités. Частково двоповерхові поїзди RER NG розраховані на роботу в міських районах із високою щільністю населення, де потрібна значна інтенсивність руху.

Внутрішнє планування вагонів розроблене з урахуванням необхідності оптимізації місткості та розподілу потоку пасажирів.

Завдяки великій ширині дверей прискорено пасажирообмін на зупинках. У салоні виділено три зони, що розрізняються за кількістю місць для сидіння. Пасажир може вибрати найзручніший для себе простір з урахуванням тривалості поїздки. У крайніх вагонах передбачено умови для пасажирів в інвалідних кріслах. Всі вагони оснащені кондиціонерами, світлодіодним освітленням, що регулюється залежно від часу доби та стоянки на зупинках, USB-роз'ємами та інформаційними дисплеями.

У семивагонній версії поїзд, оснащений вісьмома моторними візками, вміщує до 1860 пасажирів. Завдяки використанню інноваційних технічних рішень він споживає на 25% менше енергії, ніж поїзди попереднього покоління.

Перші поїзди для лінії RER E вже поставлені та проходять випробування.