Портовий оператор PSA International, який управляє трьома контейнерними терміналами в порту Антверпен-Брюгге, почав використовувати перший у світі двопаливний портальний контейнеровоз (портальний транспортер). Транспортний засіб, що переміщує контейнери на терміналі Noordzee в Антверпені, здатен працювати від водню та дизельного палива.

Як пише ЦТС, технологія використання двох видів палива дозволить портовому оператору скоротити на 70% споживання дизельного пального, а в перспективі повністю відмовитись від нього, перейшовши на водень.

STRADDLE_CARRIER_04_2023-03-29-132718_neeg

Воднево-дизельний портальний контейнеровоз почав переміщувати контейнери на терміналі Noordzee у четвер, 30 березня. Двопаливний двигун був розроблений та встановлений бельгійською технологічною компанією CMB.TECH, яка спеціалізується на розробці та створенні великих морських і промислових установок, що працюють на водні та аміаку. Після 24-місячного етапу проектування та розробки CMB.TECH планує оцінити продуктивність цієї технології в реальних умовах. Згодом компанія планує встановити двопаливні воднево-дизельні двигуни на всіх портальних контейнеровозах, що працюють на терміналах групи PSA International в Антверпені.

В межах Європейського зеленого курсу PSA International планує до 2030 року скорити на 50% викиди вуглекислого газу на своїх терміналах у Антверпені (у порівнянні з 2019 роком), а до 2050 року зробити їх кліматично нейтральними. "Портальні перевізники мають вирішальне значення для підтримки високопродуктивної роботи на наших терміналах, але водночас вони відповідають за приблизно 90% наших прямих викидів у Бельгії," - заявив Френсіс Де Руйттер, регіональний керівник відділу сталого розвитку PSA в Європі, Середземномор’ї та Америці. Окрім водню, PSA International розглядає інші види альтернативного палива для зменшення вуглецевого сліду, в тому числі біопаливо та акумуляторні батареї.

PSA International (раніше Port of Singapore Authority) є глобальним оператором портових терміналів, який управляє понад 60 морськими та залізничними терміналами в 42 країнах світу. У 2022 році холдинг перевантажив 90,9 млн TEU контейнерів. В порту Антверпен-Брюгге група оперує трьома контейнерними терміналами: Europa Terminal потужністю 1,8 млн TEU на рік, Noordzee Terminal потужністю 2,6 млн TEU на рік та MSC PSA European Terminal (MPET) потужністю 9 млн TEU на рік.

Читайте також Суднобудівний холдинг HD Hyundai Group представив концепцію судна з малим модульним реактором