Комітет з науки та технологій при Палаті громад парламенту Великої Британії опублікував звіт за підсумками слухань про вплив водневої енергетики на досягнення вуглецевої нейтральності країни до 2050 року.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

У звіті роль водневого палива оцінюється як скромна, але критично важлива для декарбонізації залізничного транспорту.

Першочергову увагу планується приділяти електрифікації залізниць, при цьому поїзди на водневому паливі можуть обслуговувати ділянки, які протягом найближчих десятиліть не планують електрифікувати. На такі ділянки припадатиме 4-5% довжини мережі.

У Великій Британії реалізуються кілька демонстраційних проектів створення поїздів на водневому паливі, але немає чіткого плану розвитку цієї технології на залізницях.

Комітет рекомендував уряду вивчити досвід інших країн, зокрема Німеччини, де вже експлуатуються поїзди на водневих паливних елементах, та обрати лінії, які не будуть електрифіковані до 2050 року.