Оператор OUIGO, дочірня компанія Національного товариства залізниць Франції (SNCF) розпочав перевезення високошвидкісними поїздами за маршрутом Мадрид-Валенсія.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Для OUIGO це вже другий на території Іспанії маршрут. Раніше, у травні 2021 році цей оператор відкрив рух поїздів у сполученні Мадрид-Барселона. З того часу поїздами OUIGO тут перевезено понад 2,8 млн пасажирів.

Щодня між станціями Чамартін-Клара Кампоамор у Мадриді та Валенсія-Хоакін Соролля в обігу перебувають п'ять пар поїздів, хоча у червні 2022 року планувалося, що їх буде три. Таким чином, з урахуванням того, що кожен поїзд розрахований на перевезення 509 осіб, щотижня пасажирам надається понад 35,6 тис. місць.

Час шляху без проміжних зупинок становить 1 год 50 хв. Для порівняння, поїздка між цими містами за допомогою автотранспорту займе в кращому разі не менше 4 годин. Мінімальна вартість квитка на поїзд становить 9 євро. У перспективі також передбачається ще одна зупинка на станції у новому тунелі Аточа-Чамартін.

На цьому маршруті OUIGO конкурує з іспанським національним оператором Renfe, який збільшив частоту обігу своїх низькобюджетних поїздів Avlo, встановивши мінімальну вартість проїзду 7 євро.

У 2023 році OUIGO також планує відкрити ще один маршрут в Іспанії - між Мадридом та Аліканте із зупинкою в Альбасеті.