Із 29 травня 2021 року дизель-поїзд ДПКр-3-001 виробництва Крюківського вагонобудівного заводу - на Львівській залізниці. Як йому працюється у перші робочі дні на новому місці, на новому маршруті -  Івано-Франківськ – Ківерці (через Львів та Луцьк)?

Заступник начальника відділу технічного сервісу ПАТ "КВБЗ" Олександр Куценко переслав мені на Вайбер одне із повідомлень, які він отримує від своїх підлеглих, котрі супроводжують дизель у поїздках.

Ось ця інформація: "Кілометраж -101 713. Відправився зі станції Ківерці за графіком о 5-14".  101 173 - це стільки кілометрів намотав наш дизель взагалі за своє трудове життя з 27 грудня 2019 року, коли був зданий в експлуатацію і відправився у перший рейс в аеропорт Бориспіль, і станом на 30 травня 2021 року. Значить, наш дизель на Львівщині розміняв другі сто тисяч.

А лише за кілька днів на місці нової приписки ДПКр-3-001 проїхав вже близько 3000 кілометрів. Бо 28 травня він здійснив обкатний дослідний пробіг, ну і 29 та 30, 31 травня. Сьогодні, 1 червня, - новий шлях!

Від Івано-Франківська до Ківерців залізницею 372 кілометри. Значить, дизель-поїзд  пробігає щодня 744 кілометри, починаючи робочий ранок у Ківерцях о 5-14, зустрічаючи  розпал дня о 13-38 у Івано-Франківську, і закінчуючи його пізно ввечері знову ж у Ківерцях.

194146489_842652486631975_8480460812104767221_n  

Увесь шлях з Івано-Франківська до Ківерців займає 8 годин 24 хвилини. На цьому маршруті 10 зупинок: Луцьк, Горохів, Стоянов, Радехів, Підзамче, Львів, Стрий, Моршин, Долина, Калуш.

У Луцьку (до якого поїзд добігає від Ківерців за 16 хвилин) – 5-хвилинна стоянка. У Львові зупинка 8 хвилин. По дві-три хвилини у Підзамче, Стриї, Калуші. Решта – дуже короткі зупинки: лише хвилина. Такий він – точний розклад залізничного життя. 

195450627_1857554584407055_664631219455120478_n

Ціна квитка на весь маршрут від початку до кінця – 193 грн.

Автоматика діагностує роботу систем, видає людям найменші відхилення від норми. Фахівці тут же  вживають заходів. Пасажири цього не помічають. Поїзд працює у штатному режимі.

193922219_2961307440803069_7642291304037548156_nЗателефонувала також начальнику відділу технічного сервісу ПАТ "КВБЗ" Михайлу Горбаню. Виявилося, він у відрядженні, направляється на Львівську залізницю і планує сьогодні увечері бути на місці. Обіцяв фото та нову інформацію.

Важливо відзначити, що на Крюківському вагонобудівному завершено складання ще двох таких дизель-поїздів – ДПКр-3-002 та ДПКр-3-003. Вони заходяться на підприємстві. Четвертий – має бути готовий у другій декаді серпня – до 30-річчя Незалежності України. 

Тим самим ПАТ "КВБЗ" демонструє свою готовність створювати нову техніку для залізниць України, забезпечувати її гарантійне і сервісне обслуговування на маршрутах. І сподівається, що незабаром буде прийнято рішення щодо фінансування закупки всіх 6 дизель-поїздів, як передбачено угодою з УЗ.