Залізниці Німеччини (DB) та компанія Siemens Mobility оголосили про успішне завершення багатомільярдного проекту постачання високошвидкісних поїздів ICE 4, розпочатого у 2016 році.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Останній, 137 поїзд представлений сьогодні на станції Берлін-Головний.

Проект вдалося завершити в заплановані терміни, незважаючи на те, що в 2019 році DB тимчасово припинили приймання поїзда ICE 4 через дефекти зварювання кузовів вагонів на заводі компанії Bombardier Transportation (нині входить до складу Alstom), яка була субпідрядником Siemens і виконувала приблизно 30% робіт із проекту. Через кілька місяців було узгоджено процедуру усунення дефектів, і постачання відновилося.

Усього компанія Siemens Mobility передала понад 1500 вагонів, з яких сформовано три варіанти поїздів різної складності сумарною місткістю 105 тис. місць. Це була найбільша закупівля рухомого складу в історії DB.

У складі парку експресів ICE 4 налічується 37 семивагонних, 50 12-вагонних і 50 13-вагонних поїздів, причому останні отримали найменування ICE XXL і мають майже 1000 місць для сидіння кожен. Вони курсують маршрутами з найбільшим пасажиропотоком, таким як Гамбург - Кельн - Франкфурт-на-Майні - Південна Німеччина.

В даний час DB мають у своєму розпорядженні парк з понад 400 поїздів ICE різних типів.

Планується, що до 2030 року розмір цього парку збільшиться до 450 поїздів за одночасного оновлення високошвидкісного рухомого складу, середній вік якого в результаті знизиться з 18 до 12 років.

На придбання нових поїздів далекого прямування (включаючи ICE) залізниці Німеччини виділяють 12 млрд євро до 2030 року.