Десять іспанських компаній та дослідницьких структур на чолі з компанією Talgo візьмуть участь у реалізації проекту системи живлення тягового приводу високошвидкісного поїзда, що ґрунтується на застосуванні водневих паливних елементів.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Проект, що отримав назву Hympulso, дозволить модернізувати існуючі поїзди з комбінованим приводом, які зараз під час руху неелектрифікованими ділянками використовують дизельний двигун.

Нові технічні рішення планується відпрацювати на високошвидкісному поїзді Talgo 250. У його складі передбачено два технічні вагони в голові та хвості поїзда, в яких встановлені дизель-генератори, що забезпечують живлення тягового та іншого обладнання на ділянках, де відсутня контактна мережа.

У рамках проекту Hympulso в одному із цих вагонів розмістять паливні елементи та акумуляторні батареї.

До участі у проекті, окрім Talgo, залучено компанії Golendus, EPowerlabs, Ingeteam, Optimus 3D, Repsol та Sener. У ньому також зайняті Університет Понтіфісія Комільяс, дослідницький центр Tecnalia та оператор інфраструктури залізниць Іспанії Adif.

На реалізацію проекту виділено перший грант у розмірі 6,5 млн євро в рамках програми стимулювання розвитку водневої енергетики, що є частиною національного плану відновлення та сталого розвитку.

Компанія Ingeteam займеться розробкою силових перетворювачів, які дають змогу заряджати акумуляторні батареї від контактної мережі. Компанія Repsol відповідатиме за створення мобільного пункту заправки воднем, Golendus - створення стаціонарного пункту.

Sener проведе всебічний аналіз ризиків та моделювання роботи різних служб. Компанії Optimus 3D доручено розробку економічних та довговічних матеріалів на основі адитивних технологій та нових технологічних процесів.

Компанія Adif сформулює вимоги безпеки, що стосуються використання інфраструктури та її взаємодії з рухомим складом та обладнанням для заправки.

Adif також візьме участь в організації ходових випробувань, забезпечуючи доступ до залізничної інфраструктури.