Судноплавна компанія Kawasaki Kisen Kaisha, Ltd. (K Line) та суднобудівна компанія Nihon Shipyard CO., Ltd. (NSY) підписали контракт на будівництво трьох суховантажних суден типорозміру Post-Panamax дедвейтом 92 тис. тонн.

Як пише ЦТС, про це йдеться у повідомленні K Line.

Суховантаж був спроектований у своєму інженерно-конструкторському бюро NSY як екологічно чисте судно нового покоління (серія суден Corona).

Ці балкери для доставки вугілля на японські електростанції та заводи матимуть збільшену ширину корпусу та малу осадку.

Судна відповідають індексу енергоефективності проекту EEDI P3, тобто, будуть на 30% ефективнішими у викидах діоксиду вуглецю порівняно з колишніми стандартами EEDI.

У проекті закладено оснащення судна найновішим головним двигуном та використання енергозберігаючих технологій, а також готовність двигунів до переходу на метанолове паливо у майбутньому.

Основні характеристики: довжина габаритна - близько 229 м; ширина - близько 38 м; висота борту - близько 19,65 м; осадка при повній водотоннажності - близько 14,20 м; дедвейт - 92 тис. тонн.