Італійський оператор Ferrovie della Calabria (FdC), який виконує пасажирські перевезення в регіоні Калабрія, замовив у компанії Stadler ще три поїзди колії 950 мм із живленням від водневих паливних елементів.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Це вже друге замовлення таких поїздів за рамковим договором, підписаним у липні 2023 року, що передбачає постачання 15 одиниць. Перше замовлення, оформлене у червні 2023 року, охоплювало шість поїздів.

Кожен поїзд завдовжки 50 м включатиме два пасажирські вагони з алюмінієвими кузовами та проміжну секцію, де розмістяться модулі паливних елементів, ємності для зберігання водню та інше обладнання.

Подібну конструкцію мають п'ять поїздів FLIRT H2 водневим паливом, які Stadler поставить двом транспортним адміністраціям у США. 

У поїзді передбачені крісла для 89 пасажирів, його загальна місткість - 155 пасажирів. Низький рівень підлоги забезпечить безбар'єрний доступ пасажирам з обмеженою мобільністю. У багатофункціональних зонах поблизу вхідних дверей можуть розміщуватись інвалідні крісла, дитячі коляски та велосипеди.

Stadler є єдиною компанією, що постачає поїзди на водневому паливі для ліній колії 950 мм. Поїзди для FdC будуть збудовані на швейцарському підприємстві Stadler у Буснангу, ввести їх в експлуатацію планують у 2026 році.

FdC має намір посилити свої позиції на транспортному ринку регіону та інвестувати понад 400 млн євро у рухомий склад на водневому паливі та відповідну інфраструктуру.