Італійський національний пасажирський оператор Trenitalia (дочірня компанія залізниць Італії - FS Group) та залізниці Німеччини (DB) підписали попередню угоду, яка передбачає введення в обіг до кінця 2026 року високошвидкісних поїздів Frecciarossa двома маршрутами, що зв'язують Рим і Мілан з Мюнхеном.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

При цьому на ділянці Верона-Інсбрук-Мюнхен поїзди курсуватимуть зі звичайними швидкостями.

Угода є частиною спільного пілотного проекту Італії та Німеччини, спрямованого на розвиток транскордонних перевезень у рамках довгострокового співробітництва.

За даними FS Group, після відкриття в 2032 році Бреннерського базисного тунелю завдовжки 55 км від станції Фортецца на півночі Італії до австрійського Інсбрука час у дорозі скоротиться приблизно на 1 год.

Поїзд Рим-Мюнхен здійснюватиме проміжні зупинки у Флоренції, Болоньї, Вероні, Роверето, Тренто, Больцано, Бреннері та Інсбруку, а поїзди з Мілану - до Брешії, Верони, Больцано, Бреннера та Інсбрука.

В Італії німецькі туристи зможуть скористатися послугою FrecciaLinks, яка дозволяє дістатися місця призначення, комбінуючи поїздку на поїзді та автобусі.

У листопаді 2023 року Trenitalia підписала контракт вартістю 861 млн євро з Hitachi Rail на постачання 30 високошвидкісних поїздів, сертифікованих для роботи на лініях у Франції, Німеччині, Іспанії, Австрії, Швейцарії, Бельгії та Нідерландах. Постачання планується розпочати навесні 2026 року.

На даний момент у Європі на частку оператора Trenitalia щодня припадає до 13 тис. залізничних та автобусних рейсів.