Північноамериканська залізниця першого класу Norfolk Southern розгортає на своїй мережі цифрові портали на основі штучного інтелекту для інспектування руху вантажних поїздів.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Апаратні засоби для порталів розроблені Інститутом технічних досліджень штату Джорджія (GTRI), програмне забезпечення - групами фахівців Norfolk Southern з обробки даних, штучного інтелекту та механічних систем.

Завершити розміщення понад 10 цифрових інспекційних порталів на мережі Norfolk Southern протяжністю понад 31 тис. км планується до кінця 2024 року.

Портали обладнані працюючими синхронно 24-мегапіксельними фотокамерами та системами підсвічування. З їх допомогою одержують понад 1000 зображень для кожного вагона, що дають круговий огляд для подальшої оцінки. Швидкість руху поїзда під час проходження порталу може становити до 110 км/год. Камери встановлені таким чином, щоб виявляти дефекти, які важко виявити при візуальному огляді в стаціонарних умовах.

Для аналізу зображень використовується штучний інтелект. Фахівці Norfolk Southern розробили 38 алгоритмів глибокого машинного навчання та вже використовують їх на ділянках з найвищою інтенсивністю руху. Ці алгоритми продемонстрували високу точність і дуже мало випадків фальшивого спрацьовування.

Проаналізовані дані передаються до центру управління перевезеннями залізниці, де інформацію вивчають експерти, які приймають рішення щодо ремонтних заходів. Критичні дефекти позначаються як такі, що потребують негайного втручання.

Перший інспекційний портал на основі штучного інтелекту був запроваджений поряд зі станцією Літонія в штаті Огайо, де вантажні потяги прямують приблизно щогодини.

n2312019-3