Національне товариство залізниць Франції (SNCF) та компанія Alstom прискорюють випробування високошвидкісних поїздів нового покоління TGV M (Avelia Horizon). 

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

У вересні 2023 року поїзд вперше розігнався до максимально допустимої в експлуатації швидкості 320 км/год.

Раніше з грудня 2022 року поїзд тестували на полігоні в чеському Велімі при швидкості до 200 км/год, а потім у кліматичній камері у Відні при температурі від –20 до +40 °С.

Для прискорення тестування в жовтні 2023 року розпочнуться випробувальні поїздки другого поїзда TGV M.

Приблизно з середини листопада 2023 року цей поїзд курсуватиме високошвидкісною лінією Sud Europe Atlantique (SEA) між Туром і Бордо на південному заході країни. При цьому в поїзді знаходитиметься група випробувачів у складі від 25 до 30 інженерів та техніків пасажирського оператора SNCF Voyageurs та компанії Alstom.

У період із січня по липень 2024 року повинні пройти сертифікаційні випробування у тому числі здвоєних поїздів при швидкості до 320 км/год. Їхні результати будуть використані для отримання допуску до експлуатації у Європейського залізничного агентства (ERA).

Заключні випробування перед комерційною експлуатацією поїздів TGV M розпочнуться восени 2024 року. Сумарна тривалість випробувань має досягти 350 тижнів, загальний пробіг - понад 1 млн км.

Нові поїзди виконуватимуть пасажирські перевезення під брендом TGV INOUI. Для їх обслуговування SNCF Voyageurs реалізує масштабну програму модернізації та автоматизації депо.

Всього SNCF замовило Alstom 115 поїздів TGV M вартістю приблизно 3,5 млрд євро.