Американська авіакомпанія United Airlines вирішила придбати 110 літаків - 50 широкофюзеляжних Boeing 787-9 (з опціоном ще на 50) і 60 вузькофюзеляжних Airbus A321neo (плюс опціон на 40), заповнивши портфель замовлень до кінця десятиліття, пише ЦТС.

Це відбувається в рамках стратегії зміщення балансу у бік літаків з більшою місткістю, в умовах зростання обмежень в аеропортах та повітряному просторі.

United перевела попередні опціони та права на купівлю на B-787-9 у тверді замовлення та запланувала їх постачання на період з 2028 по 2031 рік. Загальна кількість замовлень авіакомпанії на цей тип зросла до 150.

A321neo перевізник розраховує отримати в період із 2028 по 2030 рік. Його портфель замовлень на вузькофюзеляжні neo досяг 180 літаків. У більшій кількості цей тип літаків у США замовив лише ультралоукостер Frontier Airlines (186).

Анонсуючи покупку, комерційний директор United Ендрю Носелла зазначив, що зазвичай авіакомпанія не замовляє літаки на таку віддалену перспективу. Однак змушена зробити це зараз, тому що виробництво "тепер регулярно страждає від збоїв у ланцюжках поставок та затримок, а слоти практично розпродані до кінця десятиліття".

Надходження нових літаків дозволить скоротити кількість експлуатованих у парку перевізника, зокрема списати вікові Boeing 767 і 757.

Широкофюзеляжні В-787 прийдуть на заміну В-767, а ультрадальнемагістральні вузькофюзеляжні Airbus A321XLR (замовлені в 2019 році) літатимуть за маршрутами Boeing 757.

A321neo допоможуть United наростити провізні потужності на внутрішньому та канадському ринках. У 2019 році середня кількість пасажирських крісел на рейс авіакомпанії була 104; до 2027 року ця цифра має зрости до 145, або на 40%.

Для авіакомпанії використання літаків збільшеної пасажиромісткості - це спосіб боротьби з наростаючими обмеженнями в повітряному просторі і в гейтах великих аеропортів Європи, Америки і навіть Азії.