Maersk, Evergreen та CMA CGM минулого тижня розмістили замовлення на 44 контейнеровози сукупною вартістю понад 5 млрд доларів.

Про це пише ЦТС з посиланням на Offshore Energy.

Найбільше контейнеровозів у портфелі замовлень цієї трійки у Evergreen. За даними суднового брокера Intermodal, Evergreen замовив 24 контейнеровози місткістю 16 тис. TEU. Їх будуватимуть корейська верф Samsung Heavy Industries та японська Nihon Shipyard.

Введення суден в експлуатацію заплановано в період з 2026 по 2027 рік.

Maersk також минулого тижня оголосив про замовлення шести 9-тисячників. Вони будуть побудовані на китайській верфі Yangzijiang Shipbuilding Group.

Контейнеровози будуть оснащені двопаливними двигунами та зможуть працювати на метанолі. Постачання судів очікується у 2026 та 2027 році. Вартість новобудов оцінюється в 1,4 млрд доларів.

За даними Intermodal, у Maersk також є опціон на будівництво ще чотирьох таких контейнеровозов.

CMA CGM побудує на китайській верфі Jiangsu Yangzijiang 10 контейнеровозів місткістю 24 тис. TEU. Постачання суден заплановано на 2026 рік.

Зазначається, що якщо Evergreen і Maersk замовили контейнеровози на метанолі, то CMA CGM, як і раніше, орієнтується на ЗПГ.