В Польші, поблизу селища Копань в гміні Дарлово, що знаходиться на узбережжі Балтійського моря, шторм оголив залишки колії, збудовані ще до Другої світової війни.

Про це пише ЦТС з посиланням на Gospodarka Morska.

Будівництво залізничних колій, що ведуть до Балтійського пляжу, досить добре задокументовано. До цього дня, наприклад, збереглася "будівельна хроніка" Віллі Борчерса, а фотографії, що містяться в ній, багато розповідають про те, що відбувалося в районі польського узбережжя перед Другою світовою війною.

Будівництво вузькоколійки на ділянці Дарлово-Віце бере свій початок у 1935 році.

Основним завданням залізниці було перевезення забитих пізніше в море паль. Палі довжиною до 25 метрів доставляли безпосередньо до Дарлово залізницею з регіонів Шпревальд і Шварцвальд.

У той час на ділянці Дарлово-Віце існувало чотири склади паль і матеріалів, з’єднані цією залізницею.

Вузькоколійка також "пам'ятає" візит Адольфа Гітлера, який був у цьому районі особисто. Його поява пов'язана з полігоном Третього рейху. Саме тут проходили випробування найбільших залізничних гармат - "Дори" і "Густава". 

a915d2f1a3bf366853471cf8cf685b8e

Screenshot_20230429-212558_Facebook

Screenshot_20230429-212536_Facebook