Компанія Rail Baltic Estonia та спільні підрядники GRK Eesti AS та GRK Suomi OY підписали договір вартістю 27,2 млн євро щодо розвитку єдиного естонського терміналу Юлемісте, який розпочнеться з реконструкції залізничної інфраструктури у цьому районі. 

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

У ході будівельних робіт буде перебудовано існуючу залізничну інфраструктуру в Юлемісті, щоб звільнити місце для майбутньої залізниці Rail Baltica з колією 1435 мм. В результаті буде знесено близько 16,3 км існуючих шляхів, які будуть замінені на 8 км нових шляхів колії 1520 мм, повідомили в Rail Baltic Estonia.

За словами голови правління Rail Baltic Estonia Анвара Салометса, початок реконструкції залізничної інфраструктури в районі Юлеміст - важливий крок для всього проекту Rail Baltica, який також дозволить просунутися вперед на наступних етапах створення єдиного терміналу.

"Згідно з нещодавно підписаним договором, більша частина робіт буде виконана протягом наступного року і повністю завершена до 2026 року. Компетенція та досвід компанії GRK мають забезпечити своєчасне завершення реконструкції та максимальну якість робіт", - сказав Салометс.

Вартість договору складає 27,2 млн євро, з яких найбільші роботи пов'язані з будівництвом рейкових колій та насипу. Крім того, головні шляхи будуть обладнані контактною мережею, а також системою управління рухом.

Під час будівництва буде забезпечено рух поїздів головними лініями, а існуюча релейна система управління рухом буде тимчасово реконструйована.

Крім залізничних робіт, проходитиме реконструкція інженерних комунікацій та віадука Кантсі, що перетинають залізницю.

"Минулого року ми вже зробили свій внесок у проект Rail Baltica, побудувавши екодук Урге, а зараз ми будуємо віадук Кехтна-Пильма. Залізничний проект терміналу Юлеміст дуже важливий для транспортної мережі Естонії та Rail Balticа, і ми можемо пишатися тим, що GRK встановлює перші метри шляхів на маршруті траси Rail Balticа. Ми розраховуємо на тісну співпрацю з усіма учасниками проекту, включаючи замовника, Eesti Raudtee, місто Таллінн та інші компанії для досягнення високоякісного результату", - зазначив виконавчий директор підприємства GRK Eesti Прійт Паабо.

Крім того, зараз проводиться оцінка тендеру на другий етап будівництва єдиного терміналу Юлемісте, тобто для будівництва несучих конструкцій під залізничними коліями, внаслідок чого буде завершено підземний поверх терміналу та інші пов'язані залізничні об'єкти.

Будівництво конструкцій розпочнеться після знесення існуючих залізничних колій та має бути завершено до початку спорудження нової залізниці, що потребує тісної співпраці між підрядником з будівництва інфраструктури та підрядником зі зведення конструкцій терміналу.

Ulemiste