Залізнична компанія JR East представила перший високошвидкісний електропоїзд серії E8, який планують ввести в експлуатацію навесні 2024 року. До початку комерційних перевезень потяг протягом року здійснюватиме випробувальні поїздки.
Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.
Восьмивагонні поїзди серії E8 курсуватимуть маршрутами, що з'єднують Токіо з містами Фукусіма, Ямагата і Сінджо, використовуючи в тому числі лінію міні-Сінкансен Yamagata, що проходить у гористій місцевості, де взимку нерідкі сильні снігопади.
На лінії Тохоку Сінкансен поїзд серії E8 розвиватиме швидкість до 300 км/год, на лінії міні-Сінкансен курсуватиме зі зниженою до 130 км/год швидкістю, оскільки ця лінія проходить по трасі ділянки з кривими малого радіусу та крутими ухилами, на якому виконано перешивку колії з 1067 до 1435 мм.
Відповідно потяги, що курсують по лініях міні-Сінкансен, побудовані з розрахунку на більш вузький габарит.
Новий рухомий потяг прийде на зміну поїздам серії E3, розрахованим на швидкість руху до 275 км/год. Їх вводили в експлуатацію в період із 1995 по 2009 рік.
Поїзди серії E8 будує компанія Kawasaki Heavy Industries за участю Hitachi.
Кожен поїзд складається з шести моторних та двох причіпних вагонів.